Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

Rubrik saknas

Av Tanya Zetterberg - 29 mars 2015 11:45

 

Idag har man inte sovit så bra inatt och glömde sedan att ändra klockan så att när jag trodde klockan var nio så var den tio :( Men jag hann till mina brossors födelsedag som vi firade idag. Hela tjocka släkten var här och det var en trevlig eftermidda. Mamma hade gjort otroligt god mat som vanligt, men inget slog efterätten. Det är alltid trevligt när alla är samlade. Man träffar inte sin släkt så ofta och speciellt inte mammas sida med alla hennes syskon och syskonbarn. 

I fredags så firade vi min bästis födelsedag, 19 år blev hon den 6 Mars. Det var en trevlig fest som började med en tjejkväll, men sedan blev det fest för allmänheten så att säga. Jag var astrött vid tolv halv ett så Rasmus och jag gick hem, det var skönt att få vila lite. På tjejkvällen gjorde Allie skit goda drinkar och vi beställde hem två familjepizzor på 7 pers. Skit trevlig kväll och blev ännu bättre sen när grabbarna kom, men efter ett tag blev det rätt så mycket folk som pakerade sig i olicka grupper, men skit samma liksom man var där för Allies skull.

Dagen efter på Lördagen så blev det villodag och sticka till Hörby för att hämta en fellämning från direktreklam med Rasmus. Det blev en trevlig dag med lösgodis och lite läsk (som förblev orörd). Vi så på film och hade lite myspys på kvällen med varandra. Det blev godnatt vid 10 tiden för utmattning, men blev väkt vid tre av han, för han hade sina behov.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya Zetterberg - 13 april 2015 11:45


  Nu är det ett tag sedan och det har hänt lite saker. Jag kan börja med att jag  var på en fest förra fredan, min kompis fyllde 18 och det blev en tur till norra Skåne. Det var supertrevlig att få träffas och blev att jag sov över. Så roligt ha...

Av Tanya Zetterberg - 31 mars 2015 11:45

Igår hade jag det astrevlig med en ledig dag ifrån skolan, fast jag var dålig. Jag hade knappt sovit något på hela natten och var astrött när jag vaknade. Jag hade ingen ork eller lust att gå till skolan så jag gick hem till Rasmus istället. Där koll...

Av Tanya Zetterberg - 26 mars 2015 09:00

 Hejsan Idag har det varit en helvetets dag med bråk och annat tjafs med mamma, men som vanligt blev vi vänner igen.  Idag så har det var det en chill dag. Jag hade ``sovmorgon´´ och hade endast Matte och Samhällskunskap. Matteprovet som jag g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards